-->

    ترنيمة فرحان بيك وانا ماشى معاك

    ترنيمة فرحان بيك وانا ماشى معاك

    ترنيمة فرحان بيك

    لتحميل الترنيمة اضغط DOWNLOAD


    كلمات ترنيمة فرحان بيك وأنا ماشي معاك، في طريقك أنا باستناك

    1- فرحان بيك وانا ماشى معاك فى طريقك أنا بستناك ولو انت اديتنى الحريه انا

    بختار افضل وياك

    القرار - يللى مراحمك دى أبدية .. شايلانى بعطف وحنية وانا ماسواش أبداً وبقولك

    .. نعمتك دى يارب غنية الأعمى بيشوف النور .. والمذدرى م الناس مقبول والخاطى

    لما بيتألم .. ترفعه بإيدك على طول

    2- وقت الخطر انت معلمنى أفضل ثابت فيك مع إنى لما بشوف الموجه بتعلى روحى ياربى بتهرب منى

    3- كل ما اشوف صورتى المكسورة وعيوبى جوايا محفوره ألاقيك بتجمل وبترسم بتشكلنى فى أجمل صورة

    4- فى الضيقة وجدتلى المخرج ووعدتنى م الحزن راح اخرج دى مراحمك قويه ياربى الصعب ده قدامها بيفرج

    ليست هناك تعليقات: